Autentyczność jest bezcenna. Oryginalności nie ma.

poniedziałek, 20 grudnia 2010

The Hunt for Red October

Szaleństwo! Jeszcze nie tak dawno cętki w moim wydaniu można by uznać za zjawisko mocno abstrakcyjne. A jednak. W dodatku mam przypuszczenia, że nie jest to ostatni raz. Zwykle unikałam dosłowności tego wzoru, ale ostatnio padłam ofiarą zwierzęcych motywów, czego przykładem jest ta koszula. Te dewiacje równoważy jednak marynarka jako bardziej przewidywalny element mojego stroju - idealny fason, piękny kolor, szlachetny materiał, bezbłędny krój. Jeśli dodamy do tego leginsy z materiału imitującego zamsz, jestem najszczęśliwszym gatunkiem egzystującym na ziemi. Dziki szał.
If few months ago someone had told me that I would be an animal pattern lover I would have said that he lost his mind. Now my shirt is the best proof that I'm a leopard print victim. To compensate that deviation I'm wearing the burgund blazer, what with me is easier to predict as it has perfect shape, beautiful deep colour and amazing fabric. When we put it together with that suede-like leggings I'm the most satisfied human being in the World. Wild sensations :)


blazer - H&M
shirt - H&M
leggings - Stradivarius
boots - Zara
bag - vintage

88 komentarzy:

  1. kolorystyka robi na mnie duże wrażenie :) Masz świetny styl !

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz i fajna fryzura!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnie zdjęcie jest świetne;) ja podziwiam za umiejętność balansowania na takich obcasach w zimie, ja zaliczam gleby nawet w rozsławionych martensach

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne połączenie kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. oj chyba sobie sprawię takie leginsy ;)
    wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. tak, zdecydowanie kolory rzucają się w oczy! super!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna jesteś, strasznie mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory są fantastyczne. Tuniko, sukienka jest świetna:)
    Okropnie podoba mi się torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo, ładnie. nigdy nie wpadłabym na buraki z musztardą, a wyglądają naprawdę dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie Ci w takich kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  11. genialny zestaw, super kolory, desenie materiały... rewelacyjne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, jak pozytywnie - kolorowo.
    cętki bardzo mi się podobają - świetnie się komponują z całą resztą.

    a musztardowy z czerwonym - genialne połączenie.
    i ta fryzura!

    zachwytów nie ma końca... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. so gorgeous! i love those mustard pants with you red blazer!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny zestaw, niewymuszony. i zdjęcia, masz taką naturalność w sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne zestawienie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowny zestaw ! najbardziej chyba jestem za malinową marynarką, ale wszystko razem wygląda bosko <3333

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny zestaw
    podoba mi sie polaczenie kolorow, chociaz nienawidze musztardowego i zoltego :P

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczności Ty!!!

    zakupiłam w sh też takiego liska co koło szyi ma się wić...ale jeszcze nie był na spacerku na dworze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Połączenie czerwieni z musztardowym jest mistrzowskie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. z tą kitką wyglądasz bossssko!!!troszeczkę figlarnie ,troszeczkę zadziornie;)
    cały zestaw super!

    OdpowiedzUsuń
  21. Drapieżnie :) bardzo fajnie się wszystko zgrało - cętki, "zamsz" i futrzany kołnierz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. genialna, idealna marynarka. jest z nowej kolekcji? + który dział?

    OdpowiedzUsuń
  23. loving that splash of red with the leopard print

    http://elenavasilieva.blogspot.com/
    x

    OdpowiedzUsuń
  24. podoba mi się podoba mi się podoba mi sięęęęę!!!!!
    a poprzedni post mmmm boskie foty.
    koczek fajnie wygląda ;)
    mierzyłam dziś te buty, niezły hardkor taka cienkość szpili

    OdpowiedzUsuń
  25. Very pretty! Love the mix of colors and prints!
    ANd the red is becoming very trendy! ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. łojojo, to koło mnie :))

    świetne butki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kolorystycznie jest bardzo bardzo fajnie, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  28. i didn't think i'd ever have the guts to wear leopard with such bright red. but you rocked it! i might have to try this sometimes, thanks to you!

    OdpowiedzUsuń
  29. ja się bardzo cieszę, że założyłaś cętki, ponieważ idealnie wyglądają z Twoim typem urody. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uśmiałam się, bo miny masz boskie, koczek jak choinka, i ten środkowy palec;)))Genialne!

    OdpowiedzUsuń
  31. Kurcze wracasz do formy ;p Nie, że wcześniej było źle, było dobrze, ale ostatnio znowu jest świetnie, oryginalnie i tak po Twojemu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Od niedawna bloguję i nie wiem czemu dopiero teraz Cię znalazłam! Mimo, że nie mając bloga regularnie odwiedzałam niektóre. Ja także nie jestem zwolenniczką panterkowych strojów ale co raz bardziej kusi mnie jakiś top:) Cały zestaw super. Ja zawsze noszę legginsy i zawsze mam z nimi problem bo ile można chodzić w bawełnianych czarnych? Twoje bardzo mi się spodobały, muszę takie poszukać!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeszcze mam nadzieję, że kupiłaś te legginsy niedawno, ponieważ niedługo lecę do Stradivariusa, jak ich nie znajdę wpadnę w histerię... :)

    OdpowiedzUsuń
  34. super i tak kolorowo:) a to futerko pod szyje <3
    dodaje do obserwowanych!;)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne legginsy, panterkę nawet lubię, ale Ciebie wielbię za ten zestaw! powiedziałabym, że jest wytworny, tylko takie słowo nasuwa mi się na myśl, gdy patrze na te piękne zdjęci ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. dobór kolorów fantastyczny! całość bardzo udana:) i Twoje uśmiechnięte zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepieknie wygladasz! I super zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystko cudne, ale te legginsy naj naj :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Beautiful outfit!
    You look like your having too much fun in these pictures ;)
    love the fur!!
    xoxo
    Olivia

    p.s. awesome blog!

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładnie Ci w cętkach!!:)

    wesołych!:)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny zestaw - mówi do mnie bardzo pozytywnie :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Świuetna jest ta czerwona marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  43. nice pictures x

    Merry Christmas!

    www.thefashionmom.com

    OdpowiedzUsuń
  44. wow this is an amazing outfit<3 i love leopard!

    http://inablondeworld.blogspot.com/ check my blog sometime i would love to hear from you:)xx

    OdpowiedzUsuń
  45. you have great style! love your blog!

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. jestem Twoją fanką!
    całość zestawiłaś bardzo nowocześnie, ale jednocześnie czuć tu powiew klasyki.
    wieeeeeelkie wow!

    OdpowiedzUsuń
  48. Chryste Panie zabiłaś mnie tym połączeniem! Przecudownie!

    OdpowiedzUsuń
  49. A ja mam pytani do poprzedniego posta - ten cudny sewter był na damskim czy męskim ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. @Susie - sweter był z działu damskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Genialnie,świetne szalo,futro,komino coś co owija twoją szyję ;>

    OdpowiedzUsuń
  52. Kocham twoje połączenie czerwonego i żółtego!

    OdpowiedzUsuń
  53. Warstwy - to lubię najbardziej :) blezer i legginsy świetne!! A panterka dodaje zadziorności! super! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo mi się podoba to zestawienie, panterka dodaje pazura, a z czerwonym płaszczem wygląda kolorowo, zapraszam do mnie: www.mocszyku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. bajkowy zestaw! kolor płaszczyka jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  56. Happy holidays!!! I really like your blog , is one of my favorites!!! That is super nice….!!!)))

    OdpowiedzUsuń
  57. Great blog!
    Lovely style!
    New follower!
    Happy New Year!
    xx
    SL.

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie pozostaje mi nic innego jak zostać ok 77 osobą wyrażającą się o tej stylizacji w superlatywach.
    To będzie na pewno jedna z moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  59. love the outfit *_*

    OdpowiedzUsuń
  60. love ths blog

    http://valentinapierallini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Cute blog darlin!!! im following you now!!

    xoxo

    ellie
    http://itstyleblog.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Lovely scarf!

    With love, Samm
    @ www.afterstylecomesfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Wiem, że mam mega opóźnienie, ale na pochwały nigdy nie jest zbyt późno. Super strój!!

    OdpowiedzUsuń
  64. ur photos are amazing ! love it


    follow me !
    http://rosapelsblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Beautiful! I am in love with your style! I'm giving your blog a follow. :)
    Keep up the amazing work!

    Please feel free to stop by my blog sometime :) It's in english, but my translator should work.

    Caryn
    stylebones.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Hej ! Nie chciałabyś czasem odsprzedac/zamienić/oddać ;) mi tej marynarki? :)
    Pytam poważnie. Daj znać proszę w komentarzu, niezaleznie od decyzji !
    Pozdrawiam
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  67. @Majgeri.blogspot.com - niestety nie :) Uwielbiam ją i jest zdecydowanie najlepszym zakupem tego roku. Od miłości do nienawiści jednak niedaleko, więc jeśli tylko zmienię zdanie będę o Tobie pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  68. ok, muszę przyznać. wielkie wrażenie na mnie zrobiłaś. świetne połączenie kolorystyczne i fakturowe.

    za taką wrażliwość trafiasz do grona moich ulubionych, codziennie odwiedzanych.
    no i te zdjęcia!

    pulpapulpa.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Rewelacyjna, elegancka, seksowna Pani.

    OdpowiedzUsuń