Autentyczność jest bezcenna. Oryginalności nie ma.

poniedziałek, 15 marca 2010

Why does it always rain on me?

Prosiłam o słońce, tak? Tak. Ale ktoś najwyraźniej zapomniał je włączyć, kiedy wczoraj robiłam zdjęcia. Plan miałam zupełnie inny, ale kiedy zobaczyłam, co dzieje się za oknem, postanowiłam się obrazić i ubrać się tak jak pogoda sobie na to zasłużyła. Na znak buntu założyłam nawet szarą parkę, a nie jest to ulubiony element mojej garderoby. Dlatego też cała reszta jest kobieca, bo aż tak na złość pogodzie uszu odmrażać sobie nie będę. Przynajmniej metaforycznie. Paradoksalnie odmroziłam je sobie całkiem dosłownie. Marznę zimo!
Everything was supposed to be different. But I’ve changed my mind because of the rainy weather. To show how offended I was I chose a grey parka which is not a favorite of mine. But I didn’t totally give up so I matched them with a feminine accent – ethereal pink dress. And I have just one announcement to make: Winter, I’m freezing !







parka - sh
dress - Promod
scarf - H&M
boots - no name

69 komentarzy:

  1. jej, słodko to wszystko razem wygląda ;) wszystko mi sie podoba - parka, sukienka, buty, szaliczek... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie zestawiłaś parkę z sukienką i szalem, cudowne kolory, uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oiękne kolory, cudowna tunika - wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem oczarowana. Zarówno zestawem, jak i zdjęciami. Parkę chętnie bym Ci ukradła. I sukienkę i szalik też. Cholera… ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz cuudownie!świetne kolory!muszę Ci powiedzieć,że kiedy zobaczyłam Twoją parkę na zdjęciach to miałam cichą nadzieję,że jednak kupiłaś ją w sieciówce i będę mogła sprawić sobie taką samą.. a tu psikus sh ;D chyba nie muszę mówić,że jest cudowna?;))

    OdpowiedzUsuń
  6. parka super ale najbardziej podoba mi sie twoja fyzura Mała Mi- ślicznie , choć jestem mało poprawna i muminków nie znoszę

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczne kolory, wielbię połączenie szarości i pudrowego różu, ostatnie zdjęcie jest boskie! ogromnie podoba mi sie całość

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna stylizacja i urocze zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, masz piękne zdjęcia - bardzo profesjonalne! Ten strój jest świetny, bardzo ładnie połączyłaś kolory, faktury. Gratuluję dobrego wyczucia, nic nie jest tu przestylizowane, miło się na Ciebie patrzy:D

    OdpowiedzUsuń
  10. ech, chyba wszyscy chcą już wiosny... ale zestwa i tak śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz piękne zdjęcia jak zawsze, romantyczne wydanie parki bardzo mi się podoba, natomiast sukienka jest wspaniała, ma cudowny kolor! Zachwycasz mnie za każdym razem :) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z Natalką co do sukienki, jest prześliczna :) kolor, fason, te hafty..., no cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. z niepokojem zjeżdżałam na dół wpisu, żeby zobaczyć, skąd jest ta cudna parka, no i niestety moje przypuszczenia się potwierdziły, co bardzo mnie zasmuciło! zauroczyły mnie zdjęcia - są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo super ta kiecka, fajny kolor i te falbanki. tylko jak dla mnie przykrótka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna sukienka! Z popielatą parką i tymi butami komponuje się bardzo stylowo:)

    OdpowiedzUsuń
  16. strasznie mi się podoba!! Szczególnie połączenie tej bladoróżowej sukienki z parką , wyglądasz cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Warto było się trochę pomrozić, bo wyglądasz na prawdę świetnie ;) Szczególnie na tunikę miło popatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  18. Absolutnie wszystko mi się podoba, zestawienie kolorów, fasonów i te buty!!! są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  19. witam! zapraszamy na wyjątkowy blog poświęcony szafiarkom :) http://zakatki-polskich-szaf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak napiszę, że wyglądasz fenomenalnie to nawet w najmniejszym stopniu nie przesadzę;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny zestaw! zwłaszcza sukienka i buty mnie oczarowały:)

    ps1.spokojnie od jutra ocieplenie:D
    ps2. zdjęcia są przepiękne, niesamowita perspektywa!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz! :-) Twoje zdjęcia są urocze, jak zwykle! :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne, delikatne kolory. Już niedługo będzie ciepło:)

    Monika z J'adore Fashion

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawe połączenie parki i kobiecej sukienki :) poza tym zdjęcia z parasolką mają świetny klimat i jakoś tak romantycznie się zrobiło.
    U Ciebie deszcz, a w Łodzi pada śnieg...

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz. Bardzo lubię połączenie pudrowych, jasnych róży i pasteli z ciemnym szarym :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Całość utrzymana w moich ulubionych w tym sezonie pudrach, cudo!
    niezmiernie zazdroszczę siwej parki, taka niespotykana, zazwyczaj są "zgniłe" :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pogodzie pewnie i tak było potem łyso, bo wyglądałaś świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne zdjęcia i cudowna parka ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. niby kilka zdjęć ale robi wrażenie :) wyglądasz stylowo, niepowtarzalnie :) lubię ten twój własny stosunek do barw :) ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. beautiful pictures. i love the umbrella!

    xxx
    vb

    OdpowiedzUsuń
  31. Slodko wygladasz! Lubie taka kolorystyke, a sukienka jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  32. tak samo jak z utęsknieniem wyczekuję słońca!
    zestaw jest cudny - świetna kolorystyka oraz kobieca sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne kolory... Kurczę, przypomniałaś mi, że tak niewiele mam pasteli w szafie- muszę to nadrobić.

    Nie narzekaj na pogodę, bo pomimo złej aury wyglądasz kwitnąco :)

    OdpowiedzUsuń
  34. I tak jak trend na parki mnie całkowicie nie przekonuje, tak Twoja jest pierwszą, która mi się w ogóle podoba.
    Szkoda, że SH, bo bym się chyba i na takową skusiła :) Kurczę, ten kolor te rękawy... Marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  35. PIĘKNIE! Wyglądasz absolutnie zajebiście- zdjęłabym z Ciebie cały zestaw i zabrała do swojej szafy! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. zazdroszcze tej sukienki śliczna i w połączeniu z parką bardzo ładnie wygląda:) no i zdjęcia ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten zestaw jest...no mme_brzydka już to napisała, zajebisty. Absolutnie dodaję Cię do linków.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow! Dziękuję Wam przebardzo :)
    Kiwaczek - W pełni zgadzam się, że przykrótka, bo tak naprawdę ta sukienka została przerobiona przez moją mamę na tunikę. Ja mam jednak swój egzemplarz i mam zamiar chwalić się nim latem. A zimą, kiedy wszystko ciężkie wolę takie krórkie fasony.

    OdpowiedzUsuń
  39. You look so beautiful dear I loved every piece!

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna sukienka. Całość bardzo mi się podoba, takie delikatne pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem bardzo na tak, jeśli chodzi o zestawienie jasnej, delikatnej sukienki z ciemnymi matowymi rajstopami. Dwa dni temu pochwalilam za taki zestaw Joanne Horodyńską (przeważnie to ona komentuje strój innych, więc tym razem trochę na przekór, ja skomentowałam ją;)).

    Bardzo podoba mi się 2 zdjęcie. Nietypowe, klimatyczne ujęcie.

    http://ffwd-fastforward.blogspot.com/
    http://ffwd-fastforward.blogspot.com/
    http://ffwd-fastforward.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeju, jakie ładne zdjęcia! Świetny zestaw, te łagodne kolory robią klimat, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  43. amazing look
    love your scrf and top.
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  44. u mnie nowy post zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zdjęcia mega profeska!!! Bardzo mi się podobają. Super look i super aranżacja.
    Dzięki za miłe komentarze na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Brak mi słów, żeby opisać jak bardzo mi się podoba! Uwielbiam takie połączenie tkanin, o kolorach nie wspomnę. Od jakiegoś czasu rozglądam się za parką, Twoja jest urocza. :)
    P.S. Nie rozumiem, dlaczego mnie tu wcześniej nie było!

    OdpowiedzUsuń
  47. uwielbiam pastelowe kolory :D
    bardzo subtelny i kobiecy zestaw

    OdpowiedzUsuń
  48. Wspaniały odcień różu, jestem pod wielkim wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  49. kolory niezastąpione, piękne, kobiece. parka dodaje charakteru i look nie jest przesłodzony. po prostu świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. ale jest pieknie u Ciebie!!!! zdjecia sa genialne i outfit!!!!! cud!!

    OdpowiedzUsuń
  51. LOVE this!!!:)
    everything is wicked

    xx

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne zdjęcia i dobrze skomponowany zestaw, a parka podoba mi się najbardziej.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  53. piękne zdjęcia. świetnie wyglądasz! :):)

    ann.

    OdpowiedzUsuń
  54. Wszystko cudoooooooowne! Nawet parasol!! :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Dziękuje Wam wszystkim raz jeszcze:) Ciężko nawet opisać jak bardzo mi miło!

    OdpowiedzUsuń
  56. Mmmm, jak zwykle pięknie, poetycko...tak czarujesz zdjęciami, że kiedy je oglądam przenoszę się w całkiem inny świat...

    OdpowiedzUsuń
  57. wow świetne zdjęcia, ze tez ja wcześniej nie widziałam twojego bloga ;] masz wspaniały styl :)

    OdpowiedzUsuń
  58. bardzo udany zestaw, sama chętnie bym się tak ubrała, ślicznie wyglądasz. nie ma nad czym kombinować, najlepsze są przypadkowe zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  59. A ja się cieszę, że założyłaś tą parkę, bo jest rewelacyjna! A ten zestaw jest świetny i podoba mi się to ostatnie zdjęcie z tym uśmiechem :)

    OdpowiedzUsuń
  60. LOVE the colours in this!

    http://lolitasaysso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. super, bardzo mi się podobają te zamotane warstwy. i sukienka też fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Mmm, najsmakowitszy zestaw :). Uwielbiam te kolory, sukienka z parką- bomba |:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Wszystko mi sie podoba w tym zestawie! I zdjecia sa przefajne, pozujesz tak naturalnie, super!

    OdpowiedzUsuń