Autentyczność jest bezcenna. Oryginalności nie ma.

poniedziałek, 19 kwietnia 2010

Is true love really blind?

Zdecydowanie tak. Jak inaczej mogłabym wytłumaczyć miłość do najbardziej nietwarzowych kolorów świata? Wszakże obiektem mych ostatnich westchnień są wszelakie beże, odcienie łososiowe i przepaskudny khaki. W przypływie tych miłosnych uiesień, pozbawiona trzeźwości umysłu, nie wiem, co uczynić bohaterem dzisiejszego posta, więc zdecydowałam postawić na nieskromność. Prezentuję, bowiem przepiękną sukienkę, która w aurze szlachetności onieśmiela zwiewnym fasonem, a której została przydzielona robocza nazwa „sukienka o obrzydliwym kolorze”. Towarzyszy jej zakup numer jeden ostatnich miesięcy, czyli drewniaki, których sama już nazwa implikuje masywność, a które jednak w magiczny sposób zachowują odrobinę delikatności. Dopełnienie stanowi kopertówka, która uzupełniła moją domową kolekcję dzieł sztuki. Jeszcze biżuteria rodowa, którą podstępem wydobyłam z rodzinnych sejfów i już jestem całkiem śliczna i urocza. Nadmiar samozachwytu ponoć szkodzi, więc teraz oddaję głos Wam, dając Wam jednocześnie szansę sprowadzenia mnie na ziemię :)


Absolutely it is. How else could I explain my love for such unflattering colors like nude or khaki? And I admit, they’re my new obsession. Because I can’t decide which element of my outfit should be highlighted I just can say unabashedly that I’m wearing the beautiful dress - ethereal and classy, perfect khaki clogs - massive but feminine and amazing floral clutch which can be my private work of art. I shouldn’t forget family vintage jewellery that I’ve cannily stolen. Now you can be more critical than me and express your opinion on it :)











dress – H&M
clogs – Zara
clutch – Aldo
key pendant- my wardrobe
earring, rings – family vintage

110 komentarzy:

  1. Sukinka, kopertówka i naszyjnik - kluczyk są idealne i świetnie do siebie pasują.
    Jednak moim zdaniem, te skarpety przeszkadzają i burzą całość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie jestem przekonana do tych skarpet, ale tak ogólnie całość jest świetna i śliczna sukienka a kopertówka to cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kopertówka to faktycznie dzieło sztuki :) I sukienka.. mimo., ze w kolorze shake'a marchewkowego to i tak mi się podoba :) Doskonale dobrane dodatki, swietnie pasujące drewniaki :) Pieknie i stylowo :)
    Aha.. zdecydowanie wole wersje bez skarpetek.. może gdyby były tuż za kostke albo idać w drugim kierunku za kolano..? :)

    Pozdr,
    Erill

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kopertówka i sukienka!
    lepszy zestaw ten z rajstopowymi skarpetkami :)

    xoxo

    strawberry-wardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka. Drewniaki pasują idealnie. Ja nie zdecydowalam sie na zakup takich butow, zbyt sezonowe i kontrowersyjne. Dla mnie buty z drewna, plastiku, gumy... to nie buty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kopertówko to faktycznie takie małe dzieło sztuki- jest przepiękna. Podobnie zresztą jak sukienka i wcale nie wydaje mi się żeby jej kolor był brzydki. Co do skarpetek do sandałów to jak dla mnie jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cała góra bajeczna-umarłam z zachwytu:))sukienka,torebeczka,biżuteria,fryzurka i lakier dobrane przepięknie,kolory również ładne i pasujące do twej urody..wyglądasz zjawiskowo.Zaś dół,jak dla mnie mniej uroczy,szczególnie skarpetki- to nieco dziwny trend.pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie przekonują. Bez skarpetek mi się nie podoba,ze skarpetkami cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest rewelacyjna. Mi ten fason nie pasuje za bardzo, lecz na Tobie wygląda fantastycznie. Drewniaki fajnie przełamują delikatność sukni i mimo, że są masywne, to jakoś nie widać tego w tej stylizacji! Jeśli chodzi o moje zdanie co do skarpetek-to do tego zestawu chyba bym z nich zrezygnowała:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadza się-kolor mega nietwarzowy!
    Ale powiem Ci, że ty nawet w tak 'sraczkowatym' kolorzem wyglądasz super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle pięknie! Cudna sukienka a kopertówka to po prostu perełka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiałam się co zobaczę czytając posta... myślałam, że pojawi się jakieś szkaradziejstwo (co wynika z pierwszej części opisu - patrz: sukienka), a tu taka niespodzianka! Sukienka jest świetna! Kolor co prawda - trudny, ale świetnie sobie z nim poradziłaś! No i reszta - drewniaki - hit nadchodzącego sezonu - wyglądają lekko i zgrabie. A skapretki - z nimi całość mam modowy harakter, bez nich - elegancki. Kopertówki i biżu - klasa!
    Ale się rozpisałam - to chyba mój najdłuższy post w życiu!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka i torebka- śliczne:) głosuję za bezskarpetkową wersją:)

    OdpowiedzUsuń
  14. podpisuję się pod kolorami :) nęcą i kręcą, bardzo! ostatnio złapałam się na tym, że szukam wszystkiego w kolorach brzoskwini, łososia, czy wrzosu. Sukienka jest piękna, te falbany.. jak od Valentino :)
    prześliczna kopertówka, kluczyk zawieszony na szyi urzekł mnie :))
    skarpetki.. jestem zdecydowanie na tak, choc może nie w takim kolorze. Uważam jednak, że z nimi jest interesująco! taki zabawny akcent, zagadka dla niewtajemniczonych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oooo i widzę klucz na szyję też znalazłaś :)) Sukienka śliczna i jej kolor wcale nie jest fatalny...chociaż przyznam, że ciężko coś z tym połączyć, Tobie jak zwykle się udało..tylko skarpetki mi się nie podobają...:/
    Aha i mam w tym samym deseniu torebkę co Ty kopertówkę, tylko na łańcuszku, ze Stradivariusa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. masz taki sympatyczny uśmiech :) pięknie wyglądasz :) chyba lubisz pastele co ? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz przecudnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie sie podobają obie wersje: ze skarpetami i bez i w ogole ta sukienka cudna i ten kolor cudny, nie rozumiem czemu ktoś twierdzi, że jest nietwarzowy? hmmm.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle przecudna stylizacja! Kopertowka mnie zaczarowala :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zakochałam się w Twojej sukience - jest fenomenalna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. sukienka jest rewelacyjna, kolor również- na pierwszych zdjęciach jest świetnie podkreślony przez światło słoneczne. chodaki mnie osobiście nie przekonują, ale fajnie ogląda się jak inni interpretują ten trend. no i wersja bez skarpetek jak dla mnie zdecydowanie lepsza:).

    OdpowiedzUsuń
  22. zapomniałam dodać, że kopertówka jest przeboska, a ja również cierpię na chorą fascynację khaki, beżami i pastelami ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obrzydliwie piękna ta sukienka i obrzydliwie ładnie ci w takim kolorze:)Skarpetki uwielbiam w takiej wersji, ale ostatnio ubrałam do koturn i ślizgała mi się noga!A tobie jak się chodziło? A kopertówka cudo i fryzura też:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie ląduj leć dalej leć ;) fajnie się czytało..

    A propo czytasz chyba w moich myślach, mianowicie jak byłam u Ciebie wczoraj tak właśnie o zastosowaniu przez Ciebie skarpetkowego trendu myślałam.. i powiem Ci, że mi się tam podoba jak je zestawiłaś, ale ja tego jako ogólny trend nie kupuję, w każdym bądź razie nie widzę ich u siebie, strasznie skracają nogi, znacznie przemawiają do mnie getry.

    Sukienka jest śliczna.. pasujecie do siebie ;)podzielam fakt, jak już ktoś wcześniej wspomniał, że kolor jest trudny.. Tobie wyszło genialnie i do tego ta kopertówka, delikatne dodatki.. Klasa :D

    ps. A ten klucz to zapewne do skarbca ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Skarpetki + drewniaki - TAK! TAK! TAK!
    Wszystko cudowne, że aż mi brak słów.

    OdpowiedzUsuń
  26. fantastyczna sukienka. bardzo podoba mi się w całości outfitu, wszystko jest bardzo dobrze dopasowane.

    OdpowiedzUsuń
  27. nie przepadam za skarpetkami do chodaków (jak je nazywa mój P ;)) więc jesli chodzi o outfit zauroczył mnie całkowicie dopiero na przedostatnim zdjęciu. Jesteś piękną kobietą co maksymalne podkreśla falbaniasta sukienka i torebka, która kojarzy mi się z vintage. cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. moze i kolor z tych trudnych, ale Tobie jako blondynce o brzoskwiniowej cerze pasuje idealnie! b ladnie wszystko, a najladniejsza torebka:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienka i kopertówka są zjawiskowe, wyglądasz pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. love the style vintage of your outfit:)
    bisous

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne chodaki ! ja nie umiałabym niestety nawet w nich stać:/ a co dopiero chodzić;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sukienka jest śliczna, a torebka to faktycznie istne dzieło sztuki. Bardzo dobrze Ci w takim kolorze i wcale nie jest szkaradny ;)
    A co do skarpet i butów - ani to ani to osobno mnie do siebie nie przekonuje, ale razem wygląda dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuje za miły esej na moim blogu :) nie mam Cię zamiaru sprowadzać na ziemię, zachwycaj się sobą jak najwięcej, bo jesteś naprawdę śliczna i urocza, a przede wszystkim genialna w tworzeniu takich bajecznych zestawów! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. sukienka jest bajkowa, choć kolor mi nie do końca odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  35. sukienka jest urocza! nie rozumiem tej awersji do jej koloru:) co do kopertówki to zdobyła moje serce, różanym motywem i oryginalnym kształtem! cudo istne.

    a jeśli o skarpetki chodzi to ja jest osobiście uwielbiam, ale te tutaj są zbyt agresywne, wybrałabym raczej jakieś delikatne, może koronkowe? w jasnym kolorze, i opuściłabym je nieco, w tedy efekt "skrócenia" nóg nie jest taki mocny:)

    OdpowiedzUsuń
  36. kroj sukienki jest absolutnie zachwycajacy i niezwykle kobiecy, kolor jak najbardziej na czasie, ale skarpetki chyba raczej nie. Boska kopertowka :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie, choć bez skarpetek masz dużo dłuższe nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  38. sukienka jest prześliczna <3 a Tobie naprawde pasuje, także dobrze, że sie przekonałaś do tego kolorku :D

    OdpowiedzUsuń
  39. A mnie w sukience najbardziej podoba się właśnie kolor,bo takich fasonów nie lubię.Skarpetek też,cóż.Torebka-urocza.A buty są w 100% szałowe!

    OdpowiedzUsuń
  40. wyglądasz bardzo romantycznie i nietuzinkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  41. super stylizacja , wszystko mi się tutaj podoba :) na patrzeć się nie mogę na Cb

    OdpowiedzUsuń
  42. o jejku...ale pięknie wygladasz !
    te skarpety do butów- brawo!

    OdpowiedzUsuń
  43. sukienka, kopertowka, naszyjnik - super!
    rajstopowe skarpetki - jak dla mnie oblesnie to wygląda, nie warto slepo podarzac za moda (?!).

    OdpowiedzUsuń
  44. precious dress color!
    love the clogs :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  45. Ogólnie podoba mi się trend skarpetek, jednak Twoje są chyba za wysoko podciągnięte i za ciemne. Choć nie wiem czy warto mnie słuchać, bo sama nie umiem zastosować tego trendu:) Natomiast cała reszta cudna!!:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Skarpety owszem, ale nie do tej sukienki. Bez nich wyglądasz o wiele lepiej, jakoś burzyły mi proporcje. Kurczę, tylko takie małe skarpetki i od razu jaka różnica ;)
    Absolutnie nie zgadzam się z nietwarzowością tego koloru, Tobie pasuje idealnie! A kopertówkę chętnie bym Ci ukradła hihi ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Zachwyciłaś mnie tym zestawem! co prawda nie przepadam za tymi kolorami, ale ty w nich wyglądasz wspaniale! Rewelacyjna torebeczka i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Dzięki za wkład opiniotwórczy:) Tak się wczytałam, że aż zapomniałam podziękować za wszystkie miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń
  49. Stunning as usual.
    Thank you so much for your lovely comment, it's great to hear good comments from a stylish girl like you.
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  50. ja nie jestem za skarpetkami do odkrytych butów:) No chyba, że zrobionych z koronki;)
    Za to sukienka super!!


    Monika z J'adore Fashion

    OdpowiedzUsuń
  51. beautiful... i just found your blog, and i love it!

    OdpowiedzUsuń
  52. how stunning!!
    love your blog!
    great posts
    stop by some time xx

    OdpowiedzUsuń
  53. Milion razy lepiej bez skarpetek!!! :) No i przepięknie na Tobie leży ta sukienka (skądinąd też piękna)

    OdpowiedzUsuń
  54. Nawet nie wiesz jak bardzo Ci zazdroszczę, że tak świetnie wyglądasz w tej sukience... Ilekroć wejdę do H&M'u jakaś dziwna siła przyciąga mnie do niej, później do przymierzalni, gdzie zdaję sobie sprawę, że nie wyglądam w tej kiecce dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  55. You look absolutely gorgeous, both the color of the dress and the clutch!

    OdpowiedzUsuń
  56. cudowna sukienka ;D uroku napewno dodaje kopertówka. ale moim zdaniem dużo dużo lepiej bez skarpetek

    OdpowiedzUsuń
  57. sukienka i buty rządzą! ja jednak nie potrafię się przekonać co do tych skarpetek..

    OdpowiedzUsuń
  58. Ten 'obrzydliwy kolor' sukienki to naprawdę coś nowego. Mnie się skojarzył z przygaszoną brzoskwinią, a sukienka jest urocza. Kopertówki to zazdroszczę,podobnie jak butów :) A skarpetowego trendu nie kupuję, zbyt kojarzy mi się ze starymi babciami ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Za każdym razem jak widzę Twoje zdj. to twarz mi się sama cieszy. I wyglądasz niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  60. Idealnie... Przecudne kolory... Zakochałam się w sukience;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Wow!!Jestem pod wrażeniem!!!Sukienka jest naprawdę przepiękna!! a kopertówka!!!!cudo!!!Całość rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  62. Wow you look so devine and chic, love your style:)

    OdpowiedzUsuń
  63. zastanawiałam się nad tą sukienką, ale nie byłam przekonana co do fasonu. teraz widzę, że leży cudnie!

    pozdrawiam,
    mainlymint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. kobieco i klimatycznie!:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. love the look and the clogs amazing ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. buty kupiłam jakiś rok temu w ccc :)
    leżały na dnie szafy ten cały czas i czekały az zaczne je nosić. teraz sa idealne

    :*

    OdpowiedzUsuń
  67. Hi!
    You blog is very beautiful. I didn't know. So now, I'll back always.
    Great look. This photos is amazing! Love the style.
    See you, Carolina.

    OdpowiedzUsuń
  68. khaki wcale nie jest przepaskudny, o nie! to jeden z moich ulubionych kolorów. nie powiem tego o kolorze sukienki ale Tobie bardzo pasuje, wyglądasz śliczne. a skarpetki - mi nie podchodzą, za to buty bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  69. bez skarpetek ładniej Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  70. wczoraj miałam niezły dylemat nad tą sukienką ;> ostatecznie przegrała. Kopertówka jest tak ładna jak niestety kompletnie mi nie przydatna ;(

    OdpowiedzUsuń
  71. I love the dress so cool

    love
    xoxo

    follow me
    http://www.bloglovin.com/en/blog/1432188/factory-style

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetna sukienka i wisior <33

    OdpowiedzUsuń
  73. po prostu pięknie. nie dość że sukienka wygląda nieziemsko, to jeszcze ma cudny kolor. i ta torebka, sama się czaiłam, żeby taką kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Kolor co prawda nie w moim guście, ale sukienka cudna, nawet bez dodatków wyglądałaby zjawiskowo:)
    Pozdr!

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetnie wyglądasz. Piękna sukienka i torebka. Skarpetkom ogólnie mówię tak, ale w tym przypadku akurat - nie :) Może gdyby były z kremowej koronki i do nieco delikatniejszych butów?

    OdpowiedzUsuń
  76. zastnawiam się wciąz nad ta sukienką, ale białą, na modelce wygladala na znacznie krótszą...

    Piekna jest torebka i świetny zestaw, mam wrazenie, że jesteś perfekcjonistką, bo zawsze wszytsko jest idealnie dobrane...

    OdpowiedzUsuń
  77. OMG the dress is amazing..
    gorgeous girl!
    Yaary.

    OdpowiedzUsuń
  78. oh nawet nie wiesz jak bardzo potrafisz podnieść na duchu :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Jak to się dzieje? Siedzę "tu" już od paru ładnych latek i dopiero teraz odkrywam tak wspaniałego bloga...

    Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego unikalnego stylu, pachnącego paryskimi kawiarenkami i dojrzałą nowoczesnością. Natychmiast dodaję do ulubionych:) i zostaję Twoją fanką... jeśli nie masz nic przeciwko^^

    OdpowiedzUsuń
  80. Such a pretty dress! I love your flower clutch! xoxoxoxoo

    OdpowiedzUsuń
  81. you don't know how much i understand you :D

    OdpowiedzUsuń
  82. Cudowna ta sukienka, i mnie sie podoba wersja ze skarpetkami:)) Poza tym, sliczne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  83. kopertowka jest piekna. Sukienka rzeczywiscie w kolorze jak najbardziej wymagajacym, ale jak widac dalas rade:)

    OdpowiedzUsuń
  84. though i can't read a word of your blog,
    i DO love this dress to bits!

    -lauren
    http://www.deargolden.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Wszystko bardzo mi się podoba! Nie mogę się jednak zdecydować czy bardziej podoba mi się wersja bez czy w skarpetkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. Dziękuję Wam wszytskim! I obiecuję wrzucić coś nowego jak najszybciej, kiedy tylko uda mi się zsynchronizować z fotografem:)

    OdpowiedzUsuń
  87. tak, jest: kontrowersyjnie połączyłam jeansowe gatki z jeansową koszulą! a jeszcze miesiąca temu zarzekałam się, że nigdy w życiu! podobno tylko krowa zdania nie zmienia ;p

    OdpowiedzUsuń
  88. pięknie ! wyglądasz tak świeżo i wiosennie aż nie można oderwać wzroku :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Fantastic outfit, just discovered your blog and love it!!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  90. buty są piękne!!!
    ale mi też skarpetki troche psują...
    reszta super!

    http://blogwbutach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Amazing blog!!!
    & amazing photos. whoa :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  92. Piękna sukienka! Nie podobają mi się tego typu buty, ale tutaj wyglądają świetnie;)!

    OdpowiedzUsuń
  93. super! wyglądasz jak dosłownie wyjęta spośród baśni! Jakaś Ty romantyczna:)
    Pięknie:)
    Zapraszam gorąco na mój blog:
    http://mystyle-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. sukienka+buty+cudna kopertówka :D
    piękne połączenie, wyglądasz jakbyś wybiegła prosto z pokazu mody :D

    mimo że ja nie piasałam postów to do ciebie zaglądałam i stwierdzam że za rzadko dodajesz posty.. eh niedobrze, niedobrze :<

    OdpowiedzUsuń
  95. Iście cudowne zdjęcia! Jakim cudem ja tu jeszcze nie trafiłam?
    Z pewnością wrócę !! :)

    maddinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. świetnie wyglądasz! podoba mi się ten wisior!;)

    http://www.mypointmystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. jak dla mnie sukienka świetna! falbanki po bokach i kolor bardzo mi się podobają. lepiej bez skarpetek, do mnie ten trend nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Jestem zachwycona!!!!Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  99. Bez skarpetek. Cudnie. Genialna sukienka i te buty *_*

    OdpowiedzUsuń
  100. A mnie stylizacja nie prekonuje, ale patrzy się przyjemnie. Zdjęcia są wspaniale zrobione.

    OdpowiedzUsuń
  101. The fourth is just amazing, you look so cute in nude, nice hair.Kisses from www.martealolejos.blogspot.com
    Have fun!

    OdpowiedzUsuń