Autentyczność jest bezcenna. Oryginalności nie ma.

poniedziałek, 27 czerwca 2011

Neon bible

Niewątpliwie miałam plan szeroko opisać Wam to, co widzicie na zdjęciach. Dziś niestety nie pamiętam, co mogłoby to być, gdyż od momentu ich zrobienia minęło przeszło dwa miesiące. Teraz pamiętam tylko, że pewnego dnia ogarnęła mnie dzika potrzeba posiadania czegoś kolorowego, więc za jednym zamachem kupiłam spodnie i bluzkę, które razem mogły zostać użyte w trybie natychmiastowym. 
Those photos were taken two months ago when I felt crazy about having some colors in my wardrobe and purchased both: the pants and blouse in order to wear them together immediately.


blouse - Zara
pants - Zara
belt - H&M
bag - New Yorker
shoes - no name
sunglasses - no name


96 komentarzy:

  1. Torebka jest świetna! Strasznie mi się teraz podoba trend na nie :)
    Zapraszam też do mnie - www.mewaworks.blogger.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie te kolory współgrają ze sobą. Wracaj bo tęskniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz niesamowite okulary!!!
    cudny zestaw :) wszystko jest piękne :)

    Pozdrawiam,
    rudsini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny zestaw ;) świetne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No jesteś w końcu! Wyglądasz cudnie, brakowało mi Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny zestaw :) nic dodać nic ująć .

    moda-na-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Love your pants and bag! xxx

    fashion-music-love-fml.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. tęskniłam za twoimi perfekcyjnymi stylizacjami!

    OdpowiedzUsuń
  9. super kolory i okulary bardzo ciekawe :)
    choruję na tę torbę ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie że jesteś z powrotem!! Zastanawiałam się czy wrócisz :) :) :)
    Wyglądasz bosko!!! Ciekawa jestem co tam się w Twojej szafie nowego znalazło przez tych parę miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne zdjęcia i torrrebka!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi się podoba
    najbardziej spodnie

    OdpowiedzUsuń
  13. tak się cieszę, że wracasz! Co prawda dopiero dzisiaj odkryłam Twojego bloga i jestem w takim zachwycie, że po prostu brak mi słów, żeby go opisać! Nie, nie chcę Ci słodzić, tylko po prostu chciałabym Ci przekazać, że gdybyś teraz odeszła i opuściła bloga, modowy świat od razy by stał się ubogi.

    Twoje stylizacje są pełne magii, świeżosci oraz pasji. Mają w sobie niemożliwą ilość pozytywnej energii :) Są przepełnione pięknem.

    Aż nie mogę się napatrzeć! Jestem pewna, że dzisiaj przejrzę Twojego bloga do konca- dla takiej osoby jak Ty warto jest nawet zarwać noc, tylko po to, aby siedzieć z laptopem na kolanach.

    Jestem dla Ciebie pełna podziwu, jeszcze nigdy nie znalazłam tak wyjątkowego bloga! Ostatnio na wielu stronach napisałam "świetne zdjęcia", ale wiem, że popełniłam WIELKI błąd. Zdjęcia innych wcale nie są świetne - może i są dobre, ale zazwyczaj są przeciętne. To Twoje zdjęcia są prawdziwymi perełkami i zawierają w sobie modową kwintesencję! Zdradzisz mi jakim aparatem zostały zrobione?

    Pozdrawiam serdecznie,
    Twoja nowa obserwatorka (i fanka)

    Chocarome

    Chocarome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. super stylizacja, świetne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się, okularki są fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. @Pralinka - wow, dla takich komentarzy warto wracać i kontynuować! :) Dziękuję bardzo! Zdjęcia robimy aparatem canon 550d z obiektywem 50mm f/1.8

    Za wszystkie pozostałe komentarze również dziękuję, dodają otuchy :) Witajcie ponownie Dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia!! Zestaw baaardzo mi się podoba...torebka cudna! Super, że wróciłaś! :)) pozdrawiam!

    http://bellasstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. NARESZCIE! :) Cały czas czekałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. 3 zdjęcie jest świetne, fantastycznie wygląda ten zestaw na tle tego samochodu, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  20. No nareszcie wróciłaś!
    Połączenie koloru żółtego z zielonym bardzo fajnie wygląda :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. lovely bag hun! great blog...

    xx
    deni

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajne zdjęcia - prezentujesz się świetnie ;)

    http://nesairah-nesstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. your sunnies are pretty awesome, loving the colour combo here


    http://elenavasilieva.blogspot.com/
    x

    OdpowiedzUsuń
  24. ech, już się martwiłam, że zrezygnowałaś z bloggowania. :) na szczęście jesteś i masz się całkiem nieźle. ja mam nadzieję, że będzie Cię wreszcie więcej? bo takie outfity jak ten mogłabym oglądać non stop! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjne zdjęcia i outfit, jak zawsze zresztą . Dobrze, że wróciłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba tylko mi nie udało się kupić takiej torby w New Yorkerze :(
    Zestaw świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny zestaw (genialna bluzka!). No i jak zwykle świetne zdjęcia! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobrze,ze wróciłas! ten zestaw do mnie nie przemawia,ale znając wcześniejsze posty wiem, ze za chwile mnie oczarujesz:).

    OdpowiedzUsuń
  29. 1000? Uuu, sporo. Ja po weekendzie miałam ok. 70 i się zabrać nie mogłam :D ale już przez to przebrnęłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. love the bag and jeans doll!! xx

    http://www.iletaitunefois.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  31. cuuuuuuuuuuudnie wyglądasz:)

    pozdrawiam
    http://ladymadonnafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Taki zwykły-niezwykły set, podoba mi się bardzo :) Całość i zdjęcia, a najbarzdiej top :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wyglądasz extra :) outfit niby zwyczajny, ale wyglądasz w nim zachwycająco :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. A właśnie dziś zastanawiałam się, że Cię tak długo nie ma...
    Fantastyczny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  35. ależ świetnie Ci w tych okularach! a zresztą, w czym Ty wygladasz źle, się pytam :)
    jak zwykle super!

    OdpowiedzUsuń
  36. jestem fanką koloru! super zestaw! a okulary niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna stylizacja, super połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie wyglądasz :) Świetne kolory ^^

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam ! i aż wstyd mi się przyznać że mnie jeszcze tutaj nie było !:)
    wyglądasz niesamowicie ! pięknie dobierasz zestawy a klimat który wprowadzasz na zdjęciach bardzo intryguje ! jestem Twoją nową fanką !:)

    dodaję i zapraszam do obserwowania www.pozerki.pl
    pozdrawiam, wilhelmina

    OdpowiedzUsuń
  40. Fantastyczne zdjęcia(ich jakość!) ale mimo to twój set wygrywa nad nimi:) Jest naprawdę udany,uwielbiam go za bluzkę i torbę ,ehh ogółem świetnie!!!!

    Zapraszam do mnie:http://movesfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyczekiwałam twojego posta! Bardzo fajny outfit! Bluzka ma rewelacyjne kolory! A okulary i torebka mnie urzekły. ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. wonderful outfit!! love your sunglasses and bag <3

    OdpowiedzUsuń
  43. super, bardzo mi się podoba :) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  44. Oj, dzika, dzika to była potrzeba;) Inspirujące.

    OdpowiedzUsuń
  45. Beautifult outfit, love your blog-wanna follow each other? x

    OdpowiedzUsuń
  46. wow you have a beautiful blog. very high quality tasteful pictures... in this one i really love your sunglasses.... i would wear them too ;)


    Btw I'm doing a GIVE-AWAY where you can win a neon yellow cambridge bag and a tanktop with a universal print!

    would be happy if you could join the give-away!


    greetz,

    katja

    OdpowiedzUsuń
  47. Od tej stylizacji bije młodością i radością.

    OdpowiedzUsuń
  48. ładnie wyglądasz, tak żywo ;) spodnie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  49. I love this color combination, looks fabulous!

    Virginie/ Couture & DIY

    OdpowiedzUsuń
  50. świetne spodnie, marzę o takich w kolorze zieleni < 3
    i w ogóle, masz prześliczne zdjęcia, na pewno będę u zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  51. skad okulary? swietne!

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetna Torba i zdjęcia ! <3

    Pozdrawiam,
    radlewski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak już kiedyś pisałam uwielbiam twoje zdjęcia mają cudowny klimat,co do stroju okulary i torebka są świetne <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo mi się podoba, fajne zestawienie torby i koszulki :)

    http://unedandizette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Nice outfit! We love the pictures!

    x0x0

    BarcelonaBrunettes
    www.barcelonabrunettes.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Such a great outfit!

    Do you listen to Arcade Fire?!

    Wida
    Missing Amsie Blog

    OdpowiedzUsuń
  57. lovely outfit, love the colors!

    XO Sahra
    EffortlessCool

    OdpowiedzUsuń
  58. dla mnie cały zestaw jest rewelacyjny i widzę konsekwencję w doborze każdego z elementów!

    OdpowiedzUsuń
  59. Love your top! It is so fresh and sexy!


    xoxo
    B* a la Moda

    OdpowiedzUsuń
  60. świetna stylizacja, bardzo dobrze Ci w takich kolorach :) pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  61. love your outfit! wow.. all that colour!

    http://missmollyfashions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. uwielbiam te kolory a torbę jeszcze bardziej! Zdjęcia mają niesamowity klimat! czuję że będe tutaj stałym gościem!:)

    Zapraszam do siebie:)
    http://movesfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Love every piece of your outfit!Your sunglasses are super cool!

    www.fashionsketchbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Jak zwykle rewelacyjne zdjęcia! Podoba mi się wszystko, ale najbardziej okulary, szkoda, że nn:(

    OdpowiedzUsuń
  65. wyglądasz genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. nice style!
    I love your bag!



    If you want follow me on blogger I will do the same!
    http://freakyfriday-sabrina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. I love this outfits - your top is so cool and I love the bright colors =)
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. piękne okulary!i torba również :-)

    OdpowiedzUsuń
  69. pięknie wyglądasz w tym zestawie!;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  70. kazdy z elementow tego zestawu bardzo mi sie podoba, ty sama prezentujesz sie rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetne masz te spodnie też mi sie takie marzą!No i oczywiście pieknv zdjecia! zapraszam na mojego bloga http://stillady.blogspot.com - otwarcie już 1 sierpnia!

    OdpowiedzUsuń
  72. love the whole outfit! especially how u match all the colors together.


    - True


    http://itstrued.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Bosko, chyba pobiegną podprowadzić małżowi taki T-shirt :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Pobiegnę miało być... :)

    OdpowiedzUsuń
  75. świetny kolor spodni, a koszulka pasuje do nich idealnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Świetne połączenie kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  77. śliczne zdjęcia, super spodnie:)

    zapraszam www.magdarling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. wow. amazing look
    I love your bag.
    xx

    OdpowiedzUsuń
  79. love the colors of the outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  81. Great look! I just bought this same bag last week.
    Your blog is very cool, I'm your newest follower.
    xoxo

    Thedressingbooth

    OdpowiedzUsuń
  82. Zdjęcie z autem i butów powalają!
    Podoba mi się tój styl, będę śledzić ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  83. Świetne zielone rurki, ja do tej pory nie mogę się przelamac do tego koloru :)

    OdpowiedzUsuń