Autentyczność jest bezcenna. Oryginalności nie ma.

poniedziałek, 7 listopada 2011

Nightcall

Nie chodzi o szmaragdowe spodnie, ani o wężowy wzór bluzki, ani nawet o łączenie skórzanych rękawów z innym materiałem. Chodzi po prostu o czapkę. W tym sezonie poczyniłam jedno z większych odkryć mojego życia -  odkryłam, że uwielbiam najprostszy na świecie fason czapki, który jest nie tylko idealnym tłem, ale potrafi być również pierwszoplanowym akcesorium. Uwielbiam ją tak samo jak baseballówki, z tą różnicą, że uwielbienie do baseballówek minie mi pewnie wraz z sezonem :)
This time it's not about the green pants, snake print nor the leather sleeves. This time it's about the beanie. To my greatest surprise, I recently discovered that I adore the simplest form of a cap. It can serve as a perfect background, but also steal the show if necessary. I love it so much, that it somehow resembles me my relationship with a baseball cap - but in this case, it may be something more serious than a one-season-stand.



beanie - H&M
coat - Stardivarius
shirt - H&M
pants - Zara



63 komentarze:

  1. Po prostu ekstra! Świetnie pozujesz. No i nic nie poradzę na to, że mnie najbardziej podobają się szmaragdowe spodnie :D Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny zestaw, czapka świetnie przełamuje, bądź co bądź, elegancką górę

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Twój styl! połączenie tej koszuli, i tych spodni? idealne

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. j'adore ton manteau, il est magnifique

    très jolie tenue

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie najbardziej urzeka koszula w zestawieniu z tymi spodniami:

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzy mi się ten płaszcz!
    A Ty wyglądasz zjawiskowo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. płaszczyk jest boski! czapka to bardzo dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz widzę takie rękawy
    podobają mi się !

    OdpowiedzUsuń
  9. ten płaszcz jest świetny! a czapka- taka prosta, ale zmienia charakter stroju!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie Ci w tej czapie, a wąż jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealna całość, a zdjęcia są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia w ruchu- muszę wypróbować ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. zarabista kolorystyka i wzorki!! superrrrrr zestaw!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Brakuje mi butów na fotkach :)
    Świetny set :) Fajnie Ci w tej czapie :) żałuję, że mi nie pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Całość rewelacja.
    ...no i czapka oczywiście :))

    OdpowiedzUsuń
  16. proste detale właśnie tak mają, że długie życie i wiele wątków przed nimi :)
    ale uwagę zdecydowanie przyciąga płaszczyk - patent z rękawami świetny!

    OdpowiedzUsuń
  17. ten plaszcz jest niesamowity!! piekny!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. great outfit! i love your jacket xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Płaszcze jest cudny!!! Zakochałam się;) Super look!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny set. wszystko mi się podoba, ale najbardziej płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie, czapka jak u robotników budowlanych, ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. that is one cool trench coat

    http://www.vasilievablog.com/
    x

    OdpowiedzUsuń
  23. amazing jacket! + since I'm totally into snakeprint these days, great shirt ;)

    x magasin88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. też mam ten płaszcz, jest kapitalny!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny blog ! ;]] połączenie bluzki ze spodniami jest extra ; ]

    OdpowiedzUsuń
  26. do twarzy Ci z wężem :))
    świetny płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zabójczy płaszcz!!! Zobaczyłam i się zakochałam od razu! Jedno, wielkie WOW!

    OdpowiedzUsuń
  28. oh this is gorgeous, love it!

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna bluzka oraz czapka<3
    Ogółem- FANTASTYCZNIE

    OdpowiedzUsuń
  30. I love your work, you have great sense for this!
    Please see mine and maybe follow ?
    http://thepileofstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękny outfit, najbardziej uwagę przyciąga płaszczyk stworzony z dwóch odrębnych materiałów i ta bluzeczka z motywem wężowym, jednym słowem kocham to! ;p
    __________________________________________________
    www.thisismyrealstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Hey, I found your blog today and have to say that your blog is really great!:)
    i love your coat!


    Check out my new blog if u like ;)
    http://wiebkembg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja kocham płaszcz! Świetna cała stylizacja!!

    OdpowiedzUsuń
  34. super zestaw, a w czapce rzeczywiście ci ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Love the coat and the animal print shirt.

    Patience
    Enter my Giveaway to win a $118 Bracelet:
    J-Crew Pave Bracelet Giveaway

    OdpowiedzUsuń
  36. love it!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. We love your style... The green pants is match for the shirt and coat..

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: www.saboskirt.com
    BLOG: www.saboskirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. love the trench coat!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo fajne zestawienie kolorów! podoba mi się czapka i płaszcz. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zemdlałam!! płaszcz mnie powalił!! wyglądasz w nim rewelacyjnie!! no i w czapce też ;p

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie się prezentujesz, koszula i spodnie są niesamowite! ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. The look is fabulous and the hat really shows off the color of your hair =)

    OdpowiedzUsuń
  43. amazing coat!love it soo muuch!
    I'm your new follower :)

    OdpowiedzUsuń
  44. hi there nice picsand i love your trench coat, check out my blog
    http://mwanwan.blogspot.com
    would love u to follow it if u like it
    x

    OdpowiedzUsuń
  45. It looks great on you!!! I was surprise to see that the coat is from Stradivarius!!

    xoxo
    B* a la Moda

    OdpowiedzUsuń
  46. Wygladsz oblednie!Plaszcz jest boski i jak najbardziej pasuje w tej stylizacji!Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Czapki? O tak! Nosze czesto.
    W tej Ci do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  48. amazing coat!

    definitely going to be following your blog!

    helen @ thelovecatsINC

    http://thelovecatsinc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń