Autentyczność jest bezcenna. Oryginalności nie ma.

poniedziałek, 19 grudnia 2011

Mellow Yellow

Mam i ja! Zdobycie tej sukienki było jedną z bardziej zawoalowanych form utrudniania sobie życia, ale udało się. Witam Was po kolejnej długiej przerwie!

I have it! After several number of tries of getting this dress I could write a DIY tutorial "how to makes your life more difficult", but finally I'm a happy owner of my lovely yellow mellow dress. 
It's good to see you guys after a few weeks break.



dress - Zara
boots - Zara
necklace - H&M
bag - Orsay

53 komentarze:

  1. przepiękna sukienka! jest moim małym marzeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. łał <3 świetnie ta sukienka wygląda

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka jest obledna , ale najbardziej zazdroszcze ci butow!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowita sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka była moim marzeniem dopóki nie zobaczyłam w niej pani Popek ;/ ale jeśli będzie na wyprzedaży to się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie ten żółty rozświetla całość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne zdjęcia!!
    piękny ma kolor<3

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny kolor! mnie też ostatnio kusi żółty...

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie się prezentujesz, fajny set :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gdyby ta kiecka zniknęła w tajemniczy sposób z Twojej szafy, to wiedź że ja ją mam!:p

    OdpowiedzUsuń
  11. i love this! you have such wonderful style! i will be following of course :)

    xx

    natalieoffduty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka super! naszyjnik tez genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Normalnie ślinka mi cieknie na ten żółty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam tą sukienkę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna sukienka! Warto było o nią powalczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. sukienka jest piękna ;D
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. żółty będzie pewnie wiosennym hitem, więc kolor jak najbardziej "na czasie" ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. ale cudowna sukienka! zazdroszczę ;*
    zapraszam Cię też do zajrzenia na mojego nowo założonego bloga -
    http://styling-mylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. sukienka pierwsza klasa!
    extra do tych rajstop i bucików

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka jest świetna!!! Ekstra kolor ! :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor sukienki jest po prostu piękny! Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny outfit! Kolor sukienki boski :)

    OdpowiedzUsuń
  23. love that yellow dress, looks absolutely awesome

    http://www.vasilievablog.com/
    x

    OdpowiedzUsuń
  24. fajna ta sukienka, chociaz zolty to zupelnie nie moj kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. warto było czekać na Ciebie:D sukienka świetna! całość minimalistyczna - idealna!

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz cudowny gust i styl!
    Zapraszam również do siebie. Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sukienka rzeczywiście robi wrażenie ;)
    Warto było ją zdobyć

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, do wygrania wybrana przez siebie torba
    Cambridge Satchel.

    POZDRAWIAM:*

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna, po prostu cudowna!

    Wesołych Świąt moja Droga!

    OdpowiedzUsuń
  30. nice blog! you have really great picturs! nice oufit! Xx

    OdpowiedzUsuń
  31. Cud, miód i orzeszki! :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowna! faktycznie musiało być trudno ją zdobyć, też nigdzie jej nie widziałam. i wcale się nie dziwię, bo jest przepiękna..

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacyjnie wyglądasz ! U mnie w Zarze ta sukienka była dostępna bardzo długo.

    OdpowiedzUsuń
  34. Love the yellow dress!

    Happy Holidays! xo Ashleigh

    www.thedaileigh.com

    OdpowiedzUsuń
  35. ale chyba było warto bo sukienka jest piękna ! ślicznie to wszystko wygląda !

    OdpowiedzUsuń
  36. ive been looking for yellow dress, nice outfit, im having a Kate Spade giveaway, come join if u like?
    http://mwanwan.blogspot.com/2011/12/kate-spade-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne zdjęcia!!!
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetna sukienka!
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  39. look jest śliczny,a kolor sukienki jest świetny ;p.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Sukienka jest bardzo oryginalna z tym czarnym wycięciem na plecach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. ja tu z życzeniami witam ;)) szczęśliwego Nowego Roku! ;))

    OdpowiedzUsuń
  42. love your dress
    very cute
    you have great style :)
    now following!!

    http://bobbieaustinscloset.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Naprawde dobry look. Ja moze bym tu ciut zmienila i dala torbe w innym fasonie ale to tylko moje zdanie :)
    Ogolnie na bardzo pozytywny plus prezentuje sie calosc!

    Pozdrawiam, agNeSSka

    OdpowiedzUsuń
  44. nice look !

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. looooove this outfit and the dress :D
    http://victoriadiazs.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń